پینه دستان

پینه دستان


کودکان کار می‌توانند به راحتی بازیچه دست بزهکاران حرفه‌ی اعم از سارقین یا باندهای توزیع مواد مخدر قرار گیرند.

 بیرانوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: به موازات افزایش و گسترش پدیده کودکان کار در سطح جهان، به ویژه در جوامع در حال توسعه و پیگیری سازمان‌های بین‌المللی و ملی مختلف درباره مسئله کودکان کار تحقیقات و مطالعات مختلفی صورت گرفته است. امروزه کار کودکان بیشتر در کشورهای در حال توسعه جهان رواج دارد، جایی که میلیون‌ها کودک در سنین پایین با هدف امرار معاش خود و خانواده خود به کار مشغول هستند.
 
وی در ادامه گفت: کار کودکان ممکن است شکل عادی کارمزد و در کارخانه‌ها،‌معادن،‌مزارع و بخش‌های خدماتی را داشته باشد و یا ممکن است به صورت آزاد و کسب و کار خیابانی باشد که کار آن‌ها ممکن است نیمه وقت یا تمام وقت و فصلی یا کارگر دائم باشد.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: کودکان کار در شرایط بسیار نامطلوب از نظر تغذیه، بهداشت و انجام کارهای خطرناک و حاد به سر می‌برند این کودکان می‌توانند به راحتی بازیچه دست بزهکاران حرفه‌ای اعم از سارقین یا باندهای توزیع مواد مخدر و..... قرار گیرند.
 
وی در ادامه از تاثیرات منفی این کار گفت: کودکان را از دستیابی به دانش و مهارت کافی باز می‌دارد و در نتیجه بهره‌وری نیروی کار در جامعه کاهش می‌یابد و آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، بزهکاری و.... در جامعه افزایش می‌یابد.
نتهای پیام/
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: جمعه 23 / 11 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com